O mnie i o blogu

Wszystkie informacje o mnie i o moim blogu, a także jak sobie wyobrażam ten serwis w przyszłości.

Cześć,

Zacząłem prowadzić ten serwis blogowy od września 2016 r. Zainteresowałem się tematyką raportów handlowych pracując dla jednej z wywiadowni gospodarczych. Prowadzę również własną działalność gospodarczą dlatego temat ten jest mi bliski jako przedsiębiorcy.

Przyznam szczerze iż wcześniej nie doceniałem informacji zgromadzonych przez wywiadownie gospodarcze, które sprzedają raporty handlowe o innych podmiotach gospodarczych i tak na prawdę jak znaczna część ludzi moja niewiele wiedziałem nt. raportów o firmach, wywiadowni i zawartości tych raportów.

Ponadto biorąc udział w roli prelegenta w konferencjach dla przedstawicieli jednostek rządowych, samorządowych i przedsiębiorstw:

Prelekcja nt. raportów handlowych podczas VI Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej w Warszawie w 2016 r.
zauważyłem iż znaczna cześć osób nie do końca zdaje sobie sprawę jakie informacje gromadzą wywiadownie gospodarcze i co zawierają raporty handlowe o firmach, a przede wszystkim jakie korzyści przynosi firmie stosowanie raportów handlowych i czemu można zapobiec używając raportów o firmie przygotowywanych przez wywiadownie gospodarcze.

To wszystko zainspirowało mnie do stworzenia serwisu będącego swoistym rodzajem vademecum informacji o raportach handlowych i wywiadowniach gospodarczych oraz wszelkich usługach oferowanych przez te podmioty. Tematyka tego serwisu będzie się skupiać na praktycznych poradach i informacjach dotyczących raportów handlowych i gromadzenia informacji o podmiotach gospodarczych przez wywiadownie gospodarcze.

Docelowo, chcę by w serwisie tym poza częścią poradnikowo-informacyjną była możliwość dokonania zakupów raportów handlowych oferowanych przez różne wywiadownie w modelu on-line. Nie jest to żadne novum, ale prawda jest taka, że na dzień dzisiejszy tylko nieliczne wywiadownie oferują możliwość zakupu swoich produktów w wirtualnej przestrzeni, co jest trochę dziwne w sytuacji gdy rynek zakupów on-lin w segmencie B2C został już całkowicie zagospodarowany przez prawie wszystkie firmy. Na rynku B2B sytuacja jest jeszcze skrajnie odwrotna i tylko nieliczne wywiadownie udostępniają możliwość zakupu swoich produktów on-line, a i tak jest to tylko część ich oferty.

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało: marcin.sobkowicz@raporthandlowy.pl
Na wszystkie e-maile staram się odpowiadać na bieżąco, ale czasem może to się wydłużyć do 48h.

Jeśli interesuje Cię współpraca w ramach tego serwisu to więcej informacji znajdziesz w zakładce: Reklama i współpraca.

Zapraszam również do obejrzenia mojego profilu w serwisie LinkedIn.