Wszystkie informacje o mnie i o moim blogu, a także jak sobie wyobrażam ten serwis w przyszłości.
Cześć,Zacząłem prowadzić ten serwis blogowy od września 2016 r. Zainteresowałem się tematyką raportów handlowych pracując dla jednej z wywiadowni gospodarczych. Prowadzę również własną działalność gospodarczą dlatego temat ten jest mi bliski jako przedsiębiorcy.
Przyznam szczerze iż wcześniej nie doceniałem informacji zgromadzonych przez wywiadownie gospodarcze, które sprzedają raporty handlowe o innych podmiotach gospodarczych i tak na prawdę jak znaczna część ludzi moja niewiele wiedziałem nt. raportów o firmach, wywiadowni i zawartości tych raportów.
Ponadto biorąc udział w roli prelegenta w konferencjach dla przedstawicieli jednostek rządowych, samorządowych i przedsiębiorstw:
- Prelekcja nt. raportów handlowych podczas XIV Międzynarodowego Kongresu Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w 2015 r.
- Prelekcja nt. raportów o firmach podczas VI Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej w Warszawie w 2016 r.
![]() |
Prelekcja nt. raportów handlowych podczas XIV Międzynarodowego Kongresu Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie |
![]() |
Prelekcja nt. raportów handlowych podczas VI Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej w Warszawie w 2016 r. |
To wszystko zainspirowało mnie do stworzenia serwisu będącego swoistym rodzajem vademecum informacji o raportach handlowych i wywiadowniach gospodarczych oraz wszelkich usługach oferowanych przez te podmioty. Tematyka tego serwisu będzie się skupiać na praktycznych poradach i informacjach dotyczących raportów handlowych i gromadzenia informacji o podmiotach gospodarczych przez wywiadownie gospodarcze.
Docelowo, chcę by w serwisie tym poza częścią poradnikowo-informacyjną była możliwość dokonania zakupów raportów handlowych oferowanych przez różne wywiadownie w modelu on-line. Nie jest to żadne novum, ale prawda jest taka, że na dzień dzisiejszy tylko nieliczne wywiadownie oferują możliwość zakupu swoich produktów w wirtualnej przestrzeni, co jest trochę dziwne w sytuacji gdy rynek zakupów on-lin w segmencie B2C został już całkowicie zagospodarowany przez prawie wszystkie firmy. Na rynku B2B sytuacja jest jeszcze skrajnie odwrotna i tylko nieliczne wywiadownie udostępniają możliwość zakupu swoich produktów on-line, a i tak jest to tylko część ich oferty.
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało: marcin.sobkowicz@raporthandlowy.pl
Na wszystkie e-maile staram się odpowiadać na bieżąco, ale czasem może to się wydłużyć do 48h.
Jeśli interesuje Cię współpraca w ramach tego serwisu to więcej informacji znajdziesz w zakładce: Reklama i współpraca.
Zapraszam również do obejrzenia mojego profilu w serwisie LinkedIn.